Pokaż menu

TeleRejestracja – wygoda dla pacjentów i lekarzy

concept of repair new smartphone

Serwis ZnanyLekarz.pl rozszerza swoje usługi dla lekarzy i ułatwia pacjentom telefoniczne umówienie się na wizytę. Specjaliści posiadający Kalendarze Wizyt w serwisie będą obsługiwani przez profesjonalną, zewnętrzną TeleRejestrację przez 6 dni w tygodniu, w wygodnych dla pacjentów porach.

Miesięcznie 820 tys. pacjentów znajduje numer telefonu do lekarza na portalu ZnanyLekarz.pl Numery pobierane są pięć razy częściej z profili specjalistów, którzy w pełni wykorzystują możliwości portalu. Ta grupa lekarzy będzie teraz obsługiwana przez TeleRejestrację serwisu, czynną od poniedziałku do piątku od 6.00 do 22.00 oraz w soboty od 9 do 17.00. Obsługa TeleRejstracji będzie oddzwaniać do chorych, którzy dzwonili poza tymi godzinami. Konsultanci będą wykorzystywać istniejące Kalendarze Wizyt online, co pozwoli na prowadzenie terminarza w jednym miejscu. Jak w przypadku zwykłej rejestracji na ZnanyLekarz.pl, pacjenci otrzymają przypomnienia SMS o nadchodzących wizytach.

“Epoka książek telefonicznych jest już dawno za nami. Większość pacjentów trafia do lekarza przez wyszukiwanie internetowe, w wynikach którego górują profile w ZnanyLekarz.pl. TeleRejestracja jest dopełnieniem podstawowej usługi, jaką jest możliwość umówienia się na wizytę online. Nasza pozycja polskiego lidera w dziedzinie organizacji wizyt lekarskich pozwala nam na kolejny krok do osiągnięcia celu, którym jest kompletne przejęcie procesu umawiania wizyt w prywatnych gabinetach. Dążymy do tego, żeby i  pacjenci i lekarze zauważyli, że ZnanyLekarz.pl to najszybsze i najwygodniejsze miejsce do umawiania konsultacji.” – mówi Mariusz Gralewski, prezes ZnanyLekarz.pl

Nowa metoda prowadzenia recepcji telefonicznej to duże ułatwienie dla praktyk medycznych. Personel administracyjny zostanie odciążony z części obowiązków, a w małych gabinetach lekarz będzie mógł więcej czasu poświęcić pacjentowi, a mniej obowiązkom biurowym. Każdy lekarz otrzyma swój indywidualny numer, z który może wykorzystać na swoich wizytówkach, stronach internetowych, tablicach ogłoszeniowych i wszystkich miejscach, w których wykorzystuje dane gabinetu.

„To rozwiązanie jest korzystne zarówno dla pacjenta, który zawsze będzie mógł dodzwonić się do lekarza, jak i samej placówki. Coraz więcej chorych znajduje specjalistę na ZnanyLekarz.pl i teraz będą mogli oni umówić się do niego telefonicznie, bez czekania na dostępność lekarza. TeleRejestracja będzie czynna również w porach, w których obecnie nie można się dodzwonić do gabinetów.” – dodaje Gralewski.

We wrześniu przez serwis ZnanyLekarz.pl 30 tys. pacjentów umówiło się na wizytę. Liczba osób, która wybiera tę formę rejestracji dynamicznie rośnie, a ze wstępnych szacunków portalu wynika, że dodatkowa TeleRejstracja zwiększy liczbę umawianych pacjentów o 25 proc.


Kontakt dla mediów

Iwona Dziedzic-Gawryś

PR Manager
e-mail: iwona.dziedzic-gawrys@docplanner.com
tel. +48 606 962 293

ZnanyLekarz.pl Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 5/7
01-217 Warszawa

Media o nas