Pokaż menu

Wystartowała kampania reklamowa serwisu ZnanyLekarz.pl

Znany_Lekarz_kampania-1024x576

13 stycznia br. wystartowała kampania reklamowa serwisu ZnanyLekarz.pl, która zachęca Polaków do umawiania przez internet wizyt lekarskich w prywatnych gabinetach. Kampania obejmuje działania zarówno w telewizji, jak i w internecie.

Kampania serwisu ZnanyLekarz.pl potrwa 4 tygodnie. Spot telewizyjny emitowany jest w stacjach TVN i TVP oraz kanałach tematycznych TVN i Polsat. W internecie wykorzystywany jest format wideo (w serwisie YouTube). Głównym celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki ZnanyLekarz.pl wśród pacjentów i lekarzy. Dodatkowo promuje ona możliwość wygodnego umawiania wizyt lekarskich za pośrednictwem serwisu (dzięki wyszukiwarce znalezienie specjalisty i rezerwacja terminu zajmuje najwyżej kilka minut). Za kreację kampanii odpowiada agencja MarketShare, a za jej zaplanowanie i zakup mediów dom mediowy Starcom.

ZnanyLekarz.pl jest największym w Polsce serwisem, który umożliwia umawianie wizyt lekarskich online – łącznie pacjenci skorzystali z tej funkcji już 92 tys. razy, a kolejne 100 tys. dodali do swoich kalendarzy online sami lekarze. Jeśli przyjmiemy, że średni koszt wizyty lekarskiej w prywatnym gabinecie wynosi w Polsce 100 zł, to poprzez ZnanyLekarz.pl umówiono wizyty o łącznej wartości 20 mln zł.

 Spot reklamowy: http://vimeo.com/84025972


Kontakt dla mediów

Iwona Dziedzic-Gawryś

PR Manager
e-mail: iwona.dziedzic-gawrys@docplanner.com
tel. +48 606 962 293

ZnanyLekarz.pl Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 5/7
01-217 Warszawa

Media o nas